警察哂馬話要洗脫七警罪名 矛頭針對法官打沉司法獨立

網民留言

每次集會, 都是蛇齋餅儍 派錢, 出席做假, 有3萬幾人。 黑警意圖毆打, 知法犯法, 將來如執法守法?

香港回復6O至7O年代,警察用私刑,高官貪污,你地都支持,好嘢。

講心果句 , 你地班警察平日打慣犯係因為果批犯係黑底 , 你打慣而且上司都知你打慣 , 署長都知你打慣 , 但今次呢條友唔係黑底 ,而且係政治色彩既運動 , 你自己都未必有職權打定唔打佢 , 今次唔同平時比你拉到既古惑仔 , 你都仲係手痕打係咪無用個腦 ?再者係咪政治色彩要你地做替死鬼 , 你自己都要諗清楚 , 你用平日心態見犯就打係咪覺得今次無問題? 你地做果陣唔用下個腦 ? 你估對家係黑底 ? 到佔中完成後 再去旺角 , 旺角有黑社會出現打佔旺人士 , 你都睇到架啦 , 咁你又唔幫拖 ? 咁你地姐係選擇性執法姐 ? 咁以家個法官就因你地咁既行為而執法囉 , 再者你地唔好咁天真 , 警察只係拉人 , 如有反抗就武力 , 你地無審判權打個犯 , 平日你地打犯打到上哂腦 , 覺得打犯係應份 ?証明你地根本無用腦去諗野更加無用腦去分析當時既政治因素 , 你地咁唔服係咪食死貓? 再者你地班人都係返工架咋 , 全香港人既職業都受尊重 , 只係你地老母尊貴? 其他護士 客服人員老母唔尊貴?佢地日日比人問候 , 全世界除左法官之外 , 我相信無地方既在職人士係擁有辱警罪呢樣野 , 點解以前英國時代唔洗呢條罪 , 大家都對你尊重愛護 , 當你係偶像幫香港 , 以家就攪成咁 ? 反醒下啦警察 , 要整條法例先受人尊重, 同北韓有乜分別? 整比你地,你地都覺醜死怪啦!

不知所謂,5好賴佔5佔中,打人就5岩,濫用私刑就係錯,咁都仲要盲撐?個社會發生咩事?警員亂打人仲想無罪?係無錯?

七犬打人証據確鑿,不容抵賴。你班撚樣扮睇唔到嗎?問心有冇慚?

七個打一個,幸好受害人命硬三分,如果死亡,就更加嚴重,所以判二年實在太輕,法官實在太仁慈

撐乜能呀,做錯事要承擔責任,呢班人是否想教壊下一代

黑警大撚曬有特權?天子犯法與庶民同罪何況你只係幾個害群之馬。

仲好意思講“還法治“做口號,藍屍同黑警真係on9無得醫!

七黑警圍毆一人,知法犯法,巔倒是非,黑白不分,三萬幾人黑警可恥!!!

7警打人判得嗰2年監 , 判得太輕 , 起碼要重判20年監先有阻嚇作用 , 仲有好多警察打完人仲未俾人拉去坐監 , 一定要重判7警起碼20年監 , 等其他警察唔敢再隨便打人 , 依家判得嗰2年監 , 扣減三分一刑期 , 實際只係坐1年零4個月監 , 根本唔夠阻嚇力

示威者是和平遊行,表達要求,是有人權保障的,有些示威者行動過份了犯法就拉晒回警處落案檢控,示威者與警察的支體衝突大家都不是故意,法庭判懲罰是較輕的,但差人拉示威者往隱蔽處施刑,明顯是侵害人身,觸犯了嚴重罪行

舊屎電影都有教,要打的返差館墊本電話薄慢慢打啦,當街7打1,只能話你地on9啫~

7警當衆打你一個仔?未經審判市民?或暴徒者? 請問7警智商到達甚麼程度?? 7警察意圖毆打人, 知法犯法, 將來如執法如不守法?

不知所謂, 口口聲聲還法治, 濫用私刑又有安家費, 專業叫你容忍, 唔容忍, 咪引佢襲擊你, 然後一槍打爆佢個頭咯, 你有武器在手, 可以立法訂名辱警等同襲警都得, 濫用私刑被人影到, 當正自己系苦主,

有份出席集會既, 都係市民既敵人! 既然連警渣都支持私刑, 橫死掂死, 以後出街陀定刀鎗保護自己好過

吾信法律點解仲要做差人 ? ? ?

人數真係多個三合會呀! 新黑社會已經代替三合會喇!

警察的尊嚴點得到? 莫非是把疑犯 (已經拉左及鎖上手扣) 拉入暗角打鑊勁? 如警察立刻SAY SORRY, 把七警這種非法行為和整個警隊劃清, 就算再講到佔中時受到極大壓力等等等, 社會大都會接受的.

定了辱警罪?、有部份差佬是故意欺壓普通市民的,港英時代就最為普遍,睇你唔順眼,打完你還可告你很多罪名,、差佬都經常講粗口的,差佬你估又好人咩?、呢幾年經常發生差人又偷又姦又非禮,到時有些衰差人會利用這些惡法條例去做壞事的

捉到就打、也是、爭公義、還法治的得民心執法的行為?

It's insane! A cry for the legalization of lynching? What's the use of law and order in HK